Результати роботи колективу школи за 2014-2015 навчальний рік
та перспективи на 2015- 2016 навчальний рік
Ємільчинській загальноосвітній школі №1 – 74 роки. За час свого існування вона виховала тисячі освічених випускників. У 2013 році школа за визначеними критеріями стала переможцем у районній номінації «Школа року». Перемозі сприяли: лідерські позиції у якості знань, яку продемонстрували як випускники школи на ЗНО, так і переможці предметних олімпіад, творчих конкурсів, спортивних змагань на рівні не тільки району, а й області, а окремі – України. З 1997 року школу очолює директор Ярошук Галина Миколаївна, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, Відмінник освіти України. Стиль керівництва Ярошук Г.М. відображає вміння координувати і направляти діяльність педагогічного колективу в позитивне русло в реалізації поставлених завдань. Директор справедлива і тактовна, вона цінує і розвиває в колективі гласність і критику. Керівник дотримується в роботі дисципліни, вдало делегує повноваження, розподіляє відповідальність між всіма членами в колективі. Ярошук Галині Миколаївніі властива висока демократичність при прийнятті важливих управлінських рішень. У школі використовується науковий підхід до реалізації науково-методичної проблеми. Директор впевнена, що успіх навчально-виховного процесу неможливий без активної ролі в ньому всіх учасників навчально-виховного процесу. Творчий колектив школи налічує 54 учителя, 9 вихователів ГПД, 1 психолог, 1 соціальний педагог, 1 педагог-організатор. Спеціалістів вищої категорії – 25, спеціалістів І категорії – 23, спеціалістів ІІ категорії – 6, спеціалістів – 10. Педагоги школи мають звання: «учитель-методист» - 8, «старший учитель» – 18. Школа пишається результативною роботою педагогів: Чиж І.І., Арештович О.В., Павленко Т.Є., Кондратюк Л.В., Яценка Ю.М., Жабровець Т.В., Коваленко С.К., Палько Н.М., Мурсалової Н.В., Князь С.І., Онопченка С.Г., Ільчука О.З. Щороку вчителі школи є учасниками і переможцями професійного конкурсу «Учитель року», методичні доробки педагогів надруковані у різних фахових виданнях. Робота з обдарованими дітьми є однією з важливих ланок роботи колективу над науково-методичною проблемою «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей, талантів у процесі навчання та виховання». У 2014-2015 навчальному році в школі навчалося 424 учні. Моніторинг перемог учнів у Всеукраїнських олімпіадах показав, що школа є лідером в районних етапах, завойовуючи кожного року 17-20 перших місць та беззаперечним лідером у районі з кількості призових місць у обласному етапі учнівських предметних олімпіад. За 15 років учні школи привезли 96 обласних дипломів. Найвизначнішими перемогами є: диплом І ступеня у ІІІ етапі та диплом ІІІ ступеня у ІV етапі олімпіади з географії Марченка Михайла. Диплом І ступеня з української мови та літератури та зарубіжної літератури у ІІІ етапі Всеукраїнської олімпіади Євтушок Марії. Диплом І ступеня у ІІІ етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Петра Яцика Руденко Анастасії. Диплом ІІІ ступеня у заключному етапі Всеукраїнського конкурсу ім. Т.Г. Шевченка Кондратюк Анни. У січні-лютому 2015 року у м. Житомир проходив ІІІ етап Всеукраїнських предметних олімпіад, у якому брали участь 20 учнів нашої школи. За результатами протоколів олімпіад стали переможцями (11 дипломів): Марченко Михайло (10-А) – з географії Диплом ІІ ступеня, з історії Диплом ІІ ступеня; з біології Диплом ІІ ступеня; Швець Тетяна (8-Б) – з географії Диплом ІІІ ступеня; Петрук Олексій (8-А) – з історії Диплом ІІІ ступеня; з географії Диплом ІІ ступеня, з інформатики Диплом ІІІ ступеня; Кондратюк Анна (8-А) – з української мови Диплом ІІІ ступеня, з хімії Диплом ІІІ ступеня; Сорока Микола (11-Б) – з історії Диплом ІІІ ступеня; Остапчук Денис (11-А) – з екології Диплом ІІІ ступеня.
Спортивними досягненнями за 2014-2015 н.р. були перемоги у районних та обласних змаганнях:
Баскетбол
хлопці
І місце (район)
Волейбол
хлопці
І місце (район)
І місце (область)
Волейбол
дівчата
І місце (район)
ІІ місце (область)
Гандбол
хлопці
І місце (район)
І місце (область)
Гандбол
дівчата
ІІ місце (район)
Шашки
І місце (район)
Міні-футбол
хлопці
ІІ місце (район)
У районних предметних олімпіадах та мовознавчих конкурсах 2014-2015 навчального року учні нашої школи вибороли 29 перших місць (21 - з олімпіад, 8 - з конкурсів), 14 других місць (10 - з олімпіад, 4 - з конкурсів), 11 третіх місць (8 з олімпіад, 3 - з конкурсів). Всього 54 (39 - з олімпіад, 15 - з конкурсів). У 2014-2015 навчальному році 208 учнів нашої школи стали учасниками інтелектуальних всеукраїнських конкурсів: з біології "Колосок” (осінній) - 31 учасників з біології "Колосок” (весняний) - 31 учасник, з фізики "Левеня” – 22 учасника, з математики "Кенгуру”- 84 учасника, з інформатики "Бобер" - 34 учасника, з природознавства "Геліантус” - 12 учасників, «Відкрита природнича демонстрація» - 6 учасників, «Пазл» з англійської мови – 22 учасника. Шість випускників школи стали лауреатами районної премії ім.І.Ф. Прокопенка за особисті досягнення (Жилюк Владислав, Остапчук Денис, Сорока Микола, Лозко Анастасія, Балюрко Володимир, Сулима Іван). Грант Благодійного фонду «Майбутнє Полісся» В.М.Литвина отримали: Шквирко Борис, Степушенко Віталій, Мельник Олександр, Меденко Юлія. Школа була пунктом ЗНО з біології. Газета «Шкільна стежина» - лауреат Всекраїнського (у 2012 році) та Міжнародного (у 2013) конкурсу шкільних медіа у місті Миколаєві. Результативною є участь у заочних олімпіадах та районних творчих конкурсах «Моя Україна», конкурсу «Кошик здоров'я», «У кого бджоли – у того й мед», «Мій рідний край – Ємільчинщина», «Хрестики-нулики», патріотичної пісні. Школа показала відмінні результати у конкурсах: пісенний конкурс «Подаруй свій талант людям»: 6-А клас - І місце, 4-А клас - ІІІ місце; обласна етнолого-краєзнавча експедиція «Чуття єдиної родини» в номінації «Історія однієї світлини» - Остапчук Д.; районний конкурс малюнків «Кожному мила своя сторона», переможці - Омельченко О., Помінчук В.; районний конкурс «Майбутнє Полісся» фонду В.Литвина – диплом та цінний подарунок Савчук С. Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Головною виховною метою педколективу школи залишається «Формування життєвих компетенцій як засобу виховання громадянина сучасного суспільства». Мета, основні напрямки роботи та завдання школи на 2015-2016 н.р. Педагогічний колектив в 2015-2016 навчальному році продовжуватиме працювати над методичним завданням "Упровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний процес в рамках реалізації Державного стандарту середньої освіти ”. Всі зусилля колективу будуть спрямовані на: - створення морально-психологічних і матеріальних умов, які заохочують педагогічний колектив до творчої праці, викликають бажання утверджувати авторитет навчального закладу; - орієнтацію колективу на педагогічні інновації, кращий досвід, бажання і вміння використовувати наукові досягнення в галузі психології, фахових методик, а також надбання культури та духовної спадщини; - упровадження компетентнісного підходу у навчально-виховний процес; - нову стандартизацію середньої освіти; - розширення представницької діяльності педколективу шляхом організації відряджень вчителів з метою ознайомлення з позитивним досвідом, систематичного використання засобів масової інформації для зв’язку педколективу з батьками та громадскістю селища: по можливості видання друкованої продукції з розповідями про досягнення членів педколективу, учнів, батьків; - збереження та зміцнення здоров’я учнів та працівників школи; - розширення переліку предметів для поглибленого вивчення шляхом створення відповідних навчальних груп з учнів класу однієї паралелі, факультативних груп з поглибленим вивченням, клубів за інтересами, додаткових та індивідуальних занять, консультацій, профільного навчання; - організаційне й дидактичне розв’язання індивідуалізації темпу навчання, диференціацією його змісту і рівнів засвоєння з додержанням єдиних освітніх вимог; - оволодіння учнями школи іноземною (англійською) мовою, ввести на вивчення російської мови у 8-9 класах – 1 годину, інформатики - у 8 класі; - формування активної життєвої позиції школярів, залучаючи їх до самоврядування, участі в різноманітних конкурсах, олімпіадах, спартакіадах; - шляхом удосконалення форм роботи факультативів, клубів за інтересами, гуртків, секцій, індивідуальних занять, урочної системи, готувати переможців предметних олімпіад, конкурсів районного та обласного рівнів; - послідовне впровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікативних технологій навчання; - апробацію та запровадження нових вітчизняних технологій навчання, що забезпечують розвиток особистості – суб’єкта педагогічного процесу; - розширення освітнього простору, створення умов для отримання освіти понад державний стандарт; - формування креативного мислення педагогів та школярів; - виховання в учнів необхідність ведення здорового способу життя й уважного ставлення до свого здоров’я; - формування основ правових знань учнів, розвиток правосвідомості особистості, яка зможе регулювати свою поведінку, нетерпимо ставитиметься до правопорушень; - продовжити правовий лекторій для школярів; - прищеплення любові до науки, навчання вмінню перетворювати свої знання у життя; - поповнення банку даних обдарованих дітей; - продовжувати конкурс „Клас року”; - добиватися високого рівня етичної та естетичної культури особистості;
- прищеплювати любов до мистецтва, виховувати літературно-естетичні смаки та красу почуттів;
- виховувати патріотичне ставлення до духовних надбань свого народу, розширювати і поглиблювати знання школярів про народні традиції любов до рідного краю – Житомирщини; - активізувати школярів у русі „Моя земля – земля моїх батьків”; - виховувати повагу до історичного минулого України; - формувати провідну національну цінність - родинність, виявити позитивний досвід сімейного виховання; - постійно працювати над підвищенням рівня психолого-педагогічної обізнаності батьків, їх педагогчної культури; - формування екологічної культури особистості, виховувати почуття відповідальності за природу; - виховувати бережливе ставлення до державного і власного майна. - систематично проводити трудові акції „За чисте довкілля”, „До чистих джерел”, „Зелений паросток майбутнього”, «Школа – наш спільний дім»; - формувати в учнів моральну свідомість, виховувати цілісну моральну особистість з позитивними рисами характеру.
Очікувані результати: - створення умов для виявлення обдарованості, особистісного розвитку та творчої самореалізації кожного учня та педагога; - формування ключових, предметних та міжпредметних компетентностей школярів; - забезпечення розвитку здібностей особистості, самостійності в прийнятті рішень, критичності та культури мислення, готовності до ЗНО; - формування позитивної „Я-концепції”, почуття власної гідності та потреби в самореалізації; - підготовка до життя в швидко змінюваних умовах соціокультурного життя та до професійної діяльності; - зростання фізичного, інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу особистості, її самостійності та самодостатності, творчої активності; - вироблення у школярів навичок здорового способу життя, правової культури; - формування національно-патріотичної молоді; - захищеність, мобільність на ринку праці випускників; - забезпечення впровадження нових технологій у навчально-виховний процес.